بانک مقالات فارسی

مقیاس خودکارآمدی کودکان لد و ویلر


Led children's self-efficacy scale and Wheeler

مقیاس خودکارآمدی کودکان لد و ویلر پرسشنامه

هدف: ارزیابی میزان خودکارآمدی کودکان (در دو موقعیت بدون تعارض و موقعیت تعارض آمیز)
تعداد سوال: ۲۲
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌دارد
روایی و پایایی: دارد
نوع فایل: word 2007
منبع: حسین چاری، مسعود، (۱۳۸۶)، مقاﻳﺴﺔ ﺧﻮدﻛﺎرآﻣﺪی ادراکﺷﺪه در ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺎﻻن در ﺑﻴﻦ ﮔﺮوﻫﻲ از داﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ و ﭘﺴﺮ دوره راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ، ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ داﻧــﺸﻜﺪه ﻋﻠــﻮم ﺗﺮﺑﻴﺘــﻲ و روانﺷﻨﺎﺳــﻲ، داﻧﺸﮕﺎه اﻟﺰﻫﺮا، دوره ۳ ﺷﻤﺎره ۴

– Wheeler, V. A., & Ladd, G. W. (1982). Assessment of children’s self-efficacy for social interactions with peers. Developmental Psychology, 18, 795-805


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود