بانک مقالات فارسی

پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین


پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین شامل مباحثی پیرامون اهمیت احترام به ارباب‌ رجوع، رضایتمندی مشتری، انواع مراجعات، اصول مدیریت شکایات، و راهکارهای بهبود ارتباطات در نظام اداری است.

پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

مقدمه:
طرح تکریم ارباب‌ رجوع به‌ عنوان یکی از اصول اساسی در نظام‌ های خدماتی و اداری، بر لزوم احترام به حقوق و نیازهای مراجعین و مشتریان تأکید دارد. این طرح بر بهبود کیفیت ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی مراجعین و تقویت ارتباطات سازمانی متمرکز است. با در نظر گرفتن نقش حیاتی مشتریان در موفقیت سازمان‌ ها، طرح تکریم ارباب‌ رجوع به بررسی دقیق نیازها و انتظارات آنان پرداخته و اصولی چون احترام، گوش دادن فعال و رفتار حرفه‌ ای را به‌ عنوان مبانی اصلی ارتباطات سازمانی معرفی می‌ کند.

1- الزام کلیه مدیران و سرپرستان و مسئولان و احدهای اجرایی و ستادی به اجرای طرح درزمان بندی مقرر
2- انتخاب مسئول اجرای طرح توسط وزراء و رؤسای سازمان‎های مستقل و استانداران
3- تشویق و تنبیه مدیران و کارکنان بر اساس نتایج حاصل از اجرای طرح
4- تشکیل جلسات مستمر با نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه‎های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی.
5- اختصاص مبلغ 150 تا 250 میلیون ریال اعتبار جهت اجرای طرح تکریم در استان‎ها و بمنظور تشویق مدیران و کارکنان.

کارکنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوری که هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی که بین کارکنان یک ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیاز های مشتریان(اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.


تعداد صفحات : 87 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود